Esimesel koolituspäeva koolitajad olid Sirje Kautsaar ja Ingrid Maadvere.
Esimese päeva lõpuks oli ülesanne mõelda 15 ideed, mida võiks lasteaias läbi viia.
Meie saime neid 17 :)
1. Digituba
2. Kuidas julgustada õpetajaid digivahendeid kasutama?
3. Personali digioskuste kaardistamine
4. Digiplaani koostamine
5. Puutetundliku tahvli (hetkel Seewo 55) aktiivne kasutamine
6. BeeBoti ja teiste robootiliste vidinate aktiivne kasutamine
· Robootika õhtu lapsevanematega
· Robootika ring
· Robootiliste vidinate kasutamine gruppides
7. E-konkursid: kunsti jms
8. E-koosolekud ntx Skype vahendusel
· Digikoosolek 2 maja vahel
· Saavad osaleda õpetajad ja lapsevanemad „majast eemal“
9. Koolituste kogemused blogisse
10. Lahtiste tegevuste filmimine
11. E-õpivara loomine/kogumine
12. Lasteaeda tutvustav video
13. Lapsevanemad kasutavad aktiivselt E-lasteaeda info saamiseks
14. Online teater (saavad vaadata teised rühmad oma toas, ka teises majas)
15. Digitaristu arendamine
17. E-Twinningu võimaluste kasutamine
Meie elluviidavateks ideedeks said:
BeeBoti ja teiste robootiliste vidinate aktiivne kasutamine
Teisel koolituspäeval (koolitaja Raimo Ülavere) koostasime projekti kava ja läbiviimise strateegia.
Eesmärgiks sedasime:
Õpetajad ja lapsed kasutavad puutetundlikku tahvlit ja digividinaid.
Küsimus, mis aitab edasi:
Kuidas motiveerida õpetajaid kasutama puutetundlikku tahvlit ja digividinaid?
PLAAN
Tegevused:
Koosolek esmaspäeval (27.03): Tutvustame mõtteid, räägime
tähendusest. Moodustame meeskonna.
(14 nädalal, 3.-7.04)
Uurida, kas netis on mingeid juhendeid, kuidas kasutada ja samal ajal ka
katsetada. Meeskond ise uurib ja katsetab. Samal koosolekul loome strateegia,
kuidas õpetajatele tutvustust teha.
3.04 – Projekti esitamise tähtaeg HITSA-le digividinate
ostmiseks.
Aeg? Tutvustada õpetajatele puutetundliku tahvli võimalusi.
17.nädal, 24.-28.04 Bee-Bot’ide soetamine. Meeskond koguneb
ja katsetab ise Bee-Bot’i kasutamist.
20.nädal 15.-19.05 Kokkuvõtete tegemine – kui palju
kasutatakse puutetundlikku tahvlit, Bee-Bot’i
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar